Ett inlägg för Elin skull;P

Bara för att du ska ha någonting att läsa skriver jag väl några rader då;P

Slutade 1 idag, sen blev det lite små afärer med Kristin, å sedan fika på stan med henne och Emelie. Mycket trevlig dag.

Nu är det bal för årets studenter, vill göra om det. det är nog det bästa jag har varit med om i mitt liv. går inte att beskriva den kännslan, iaf inte den dagen man skulle få sina sista betyg  å springa ut på trappan. (ÖVERLYCKLIG) Det ät något jag vill göra om många gånger.


I helgen blir det Gävle. valbo på lördagen å lite sånt:)

Satt och pratade om massa barndoms minnen idag hemma hos kristin, vi kom fram till att varken Jag, Kristin eller framförallt ELIN HILDINGSSON hade varit så trevlig å snäll mot andra när vi va små. haha. men nu kan man ju iaf skratta åt det, men då var vi inte snäll mot varandra eller någon i vår närhet:) haha..

(TIll Elin)

-Jag har planterat medans jag har ätit frukost.
-jaha, vad har  du planterat då?(blommor,grönsaker)
-nej, jag har planterat vad vi ska göra idag.
-jaha, du menar planerat.

Jag flyger jag svävar högt i det blå, jag har inga vingar men flyger bra ändå ;P


Brösmulan å ärtmyran va?:D hahaha

Så kul, haha.. iaf om man vet vad det handlar om:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0