Torsdag.

Oj, här var det längesen man skrev nått. Är nog helt värdelös på att skriva blogg :)

Varit ledig idag och har spenderat min dag på stan med Johanna och lilla Melwin, mycket trevligt. Fikade lite och kollade in våran nya butik, Kappahl. Nu blir det en lugn hemma kväll och invänta morgondagen och se om jag får jobba eller inte.


Snart är det bara en månad kvar till jul, UNDERBART! Julen är nog det bästa på hela året. Har redan börjat lyssnat på julmusik, så mysigt, men det tycker Andreas är mindre mysigt, iaf när jag sjunger med, förstår inte varför, det som låter så vackert:) Har även inhandlat lite nya julsaker, och julgranssaker, Pappa får hugga granan. Älskar dom här åren som vi är samlad allihopa, blir nog nästan 20 st i år. Men bara därför så kan jag ge mig fan på att jag får jobba kväll eller deladtur på julafton. Hemska tanke.

Nä nu får det räcka för denna gång. Nu ska det inte gå flera månader tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0